Jeskyně | Principy poskytovaných služeb
Principy služeb v Jeskyni
-
RESPEKT - respektování práv, potřeb, zájmů, názorů a rozhodnutí klienta
-
KOMPETENCE - podpora seberealizace, nezávislosti a sociálních dovedností klienta
-
PROFESIONALITA - základem kvality poskytované služby a podpory je odbornost pracovníků, prohlubování jejich znalostí při soustavném vzdělávání, spolupráce s odbornými pracovišti, institucemi a zařízeními a týmová spolupráce
-
NÍZKOPRAHOVOST - služba naplňuje charakter nízkoprahovosti
-
INDIVIDUÁLNÍ PŘÍSTUP - ke každému klientovi přistupujeme s ohledem na jeho konkrétní potřeby
Principy nízkoprahovosti
-
ČASOVÁ A PROSTOROVÁ DOSTUPNOST - Provozní doba služby odpovídá potřebám klientů. Služba je poskytována v místech, které jsou pro CS dosažitelné (v lokalitě, kde žijí, nebo kde se pohybují).
-
BEZPLATNOST - služby sociálního charakteru jsou poskytovány bezplatně
-
ANONYMITA - klientovi je zaručena anonymita(anonymní evidence)
-
DOBROVOLNOST - Klient služby je v kontaktu s pracovníky na základě svého rozhodnutí, kontakt může kdykoliv přerušit.
-
ROVNÝ PŘÍSTUP - služba je poskytována všem bez rozdílu, pokud svým chováním a jednáním neomezuje ostatní klienty a pracovníky