NZDM Agora | Principy poskytovaných služeb
PRINCIPY POSKYTOVANÝCH SLUŽEB
-
RESPEKT - respektujeme práva, potřeby, zájmy, názory a rozhodnutí klienta
-
KOMPETENCE - podporujeme seberealizaci, nezávislost a sociální dovednosti klienta
-
PROFESIONALITA – základem kvality poskytované služby je odbornost pracovníků, prohlubování jejich znalostí při soustavném vzdělávání, spolupráce s odbornými pracovišti, institucemi a zařízeními a týmová spolupráce
-
NDIVIDUÁLNÍ PŘÍSTUP - bereme ohled na individuální potřeby každého klienta
-
NÍZKOPRAHOVOST - služba naplňuje charakter nízkoprahovosti
PRINCIPY NÍZKOPRAHOVOSTI
-
ČASOVÁ A PROSTOROVÁ DOSTUPNOST – provozní doba služby odpovídá potřebám klientů. Služba je poskytována v místech, které jsou pro CS dosažitelné (v lokalitě, kde žijí, nebo kde se pohybují).
-
BEZPLATNOST – nabízené činnosti jsou poskytovány zdarma
-
ANONYMITA – evidence klientů je anonymní (stačí uvést jméno/přezdívku)
-
DOBROVOLNOST - klienti mohou přicházet a odcházet v rámci provozní doby podle svého uvážení. Klient není povinen zapojit se do připravených činností.
-
ROVNÝ PŘÍSTUP – služba je poskytována všem bez rozdílu pohlaví, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického či jiného smýšlení, příslušnosti k národnostní či etnické menšině, majetku či sexuální orientace.