Pořízení osobního automobilu pro terénní sociální služby
Termín realizace projektu: 1.1.2021 – 31.12.2021
Výstupem realizovaného projektu bylo pořízení služebního vozidla pro poskytování terénních sociálních služeb s hlavním cílem zvýšit dostupnost služeb z hlediska logistiky a podpořit tak kontakt s dalšími institucemi.
Dle provedené vnitřní analýzy organizace bylo koncem roku 2020 zjištěno, že současná kapacita služebních vozidel je již nedostatečná, a to hlavně s ohledem na poptávku po soc. službách ve vzdálenějších a hůře dostupných lokalitách.
Získáním nového služebního automobilu došlo ke zvýšení dostupnosti soc. služeb, zvýšení cestovní obslužnosti zaměstnanců organizace, díky níž lze podporu a pomoc nabízet včas, řešit ihned obtížené životní situace s cílem předcházet rizikovému chování a mírnit dopady sociálnímu vyloučení.
Úspěšná realizace projektu, pořízení nového služebního automobilu, byla možná za finanční podpory Pardubického kraje a soukromých dárců. Jim všem patří velké poděkování. Děkujeme.